ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Ми цінуємо довіру наших клієнтів і прагнемо забезпечити якісний сервіс. Якщо у вас виникли проблеми із замовленням або товаром, ви маєте право подати рекламацію або ініціювати повернення товару згідно з умовами нижче.
Правила подачі рекламації:
Термін подачі рекламації: Ви маєте право подати рекламацію протягом 14 календарних днів з моменту отримання посилки.
Умови для подачі рекламації:● Товар не відповідає опису або ви отримали посилку іншого розміру (рахується обʼємна вага, див. публічну оферту розділ 5.2.)● Пломби (гриф безпеки) не були порушені, що підтверджує цілісність товару з моменту доставки.
Як подати рекламацію:Залиште заявку через форму зворотного зв'язку на сайті, вказавши номер телефону на який робили замовлення, причину рекламації та додайте обовʼязково фотографії посилки (не товар, а самої посилки)Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом 3 робочих днів для уточнення інформації та подальших дій.
Розгляд рекламації: Ми розглядаємо вашу рекламацію протягом 3 робочих днів з моменту її отримання. За результатами розгляду ми надішлемо вам електронне повідомлення.
Повернення товару:Товари, що підлягають поверненню: Товари належної якості можуть бути повернені протягом 14 днів з моменту отримання, за умови, упаковка в які доставлявся товар не було пошкоджено і не було порушено пломби (гриф безпеки) на самій упаковці.
Умови повернення:Оригінальна упаковка та пломби не пошкоджені.
Оплата доставки при поверненні: Витрати на доставку поверненого товару покриваються за рахунок Покупця.
Процедура повернення:Зв'яжіться з нашою службою підтримки для отримання детальних інструкцій щодо повернення.Після отримання посилки, та перевірки ми повернемо кошти протягом 10 робочих днів.
Відмова у заміні або поверненніПродавець може відмовити в заміні або компенсації вартості, якщо пломби (гриф безпеки) було пошкоджено, тобто якщо вміст коробки був скомпрометований після передачі службі доставки.